Friday, July 1, 2016

Differin 97






+

Er komen helaas weinig reacties binnen. Ik gebruik de gel nu om de dag de om de 2 dagen. Mijn huid est rood, schraal en schilverig. Aangezien ik ben bekend rencontré le psoriasis doe ik erg voorzichtig. Wel merk ik dat de puisten minder worden. Als dit zo blijft vind ik het zeker een aanrader voor mensen die al lang klungelen rencontré puistjes! Heeft iemand nog een goede creme meurent en puistjes bestrijdt en vochtinbrengt? Vichy Normaderm het geld waard? Hoop dat er nu meer gereageerd wordt! Groetjes van Marielle ik heb gel de ook de differin, en heb erbij (voor dat ik een droge huid zou krijgen) een creme gekregen bij de drogist (heeeel goed) en filière Breng ik gel altijd nГЎ het gebruiken van differin op: namelijk cétomacrogol creme. kan je geloof ik ook zonder recept krijgen! Ben zГ © Г © r tevreden sur gel differin. Heb geeen puisten meer alleen nog wat meeГ «tres en wat vlekjes. maakt le je de maar huid zachter! raad wel aan alleen na gebruik gel aan te brengen omdat de crème zeer vettig est. Je krijgt geen nieuwe puisten van de crème. Geplaatst: 30-05-2007 20:04 Est een uitstekend middel om je puisten te verminderen. Het kan zijn dat je huid dan uitdroogt, doe er dan lotion op de zo, boucle maar niet met een vettig huid rond, veulent op dat wordt er niet echt beter. (Vaseline E. D.) Succes. Geplaatst: 03-06-2007 13:49 Ik gebruik differin nu ongeveer een 2 maanden en ik heb het gevoel dat er niets gebeurt. Het wordt niet erger, maar ook niet beter. Ik heb ook een tijd inderm gebruikt en toen ging het eerst wel beter. Maar de laatste tijd gaat het weer minder heb ik DUS deze gel waar ik heb niets aan. Iemand een beter idee? Weer rencontré inderm beginnen de IETS anders? Geplaatst: 03-06-2007 16:03 je moet vragen, om inderm en pilvorm, naam Ervan weet niet precies est soort van peneciliene. die krijg ik van dokter voorgeschreven indien inderm niet werkt. gr. henk Geplaatst: 03-06-2007 16:47 thanx voor de pointe, henk. Ik zal wel dokter ff vragen. Geplaatst: 07-06-2007 12:56 ik heb Differin gel gebruikt! en ik ben zГ © Г © r tevreden resultaat het rencontré! geen puistjes meer op een hele enkele keer na! mijn huid est weer mooi heureux en ziet er gezond uit. ik a na ongeveer 1,5 semaine gebruik ook dernière van roodheid, hГ © Г © l schilfers de veel, pijn en jeuk. ik ben toen terug gegaan naar de dermatoloog hiervoor. die adviseerde me het gebruik tijdelijk te stoppen tot alle roodheid en schilfers weg waren en om dan weer porte te smeren. als de huid dan nog maals zo reageerde moest ik proberen om het om de dag te gebruiken (een dag wel, dan weer een dag niet, dan weer wel, etc.) ik heb de heftige Reactie als de eerste keer niet meer gehad, maar soms stopte ik een dag tussen porte om mijn huid wat rouille te gunnen. wel heb ik op andere plekken Waar ik Eerst geen puistjes avaient iets meer dernière gekregen Ervan. maar daar smeer ik nu ook rencontré differin gel. top een produit vind het ik! heb eerst van allerlei andere dingen geprobeerd, wat allemaal niet werkten voor mij, en dit was het laatste voorstel van de dermatoloog vГіГіr een eventuele roaccutane Kuur (heftig middel. werkt wel, mijn moeder heeft het gebruikt) Gel differin soms mot ook in combinatie rencontré vitamins un gegeven crème, dit heb ik ook erbij gekregen, maar dit was wel te heftig voor mijn huid. dans Ieder geval, Succes allemaal! Geplaatst: 07-06-2007 12:58 ow ja, nog vergeten te zeggen, bij mij werd het ook eerst erger in het commence, maar volgens de dermatoloog était dat omdat de huid zich opnieuw gaat opbouwen porte differin, en dat alle 'ontstekingen dans spГ ©' oftewel puistjes die nog moeten komen , dan bijna opkomen allemaal de tegelijk. est encore minder leuk, maar het was het voor mij zeker waard! Geplaatst: 09-06-2007 21:35 tijd de zijn na u puistjes weggegaan ik gebruik mourir gel ook en er est al verbetering me ze zijn nog niet helemaal weg en ik wil Wete hoelnag het ongeveer duurt kusjes jenny Geplaatst: 10-06-2007 21:26 Ik gel de differin gebruik ook. Heb eigenlijk geen erge puisten FOSO, maar ik wel filière avait. die gel heb ik nog steeds en als je het smeert krijg je idd een droge huid. Wat ik doe: Reinig mn gezicht 2x par dag. sochtends na het reinigen alleen Dagcreme op. savonds Dagcreme op, en dan houd ik mn huid bij lampe een met een spiegel erbij en vérifier ik mn huid helemaal. Elke oneffenheid doe ik dan een talon klein beetje gel de differin op. (DUS niet smeren op een stuk van je huid, maar alleen de pukkel oid) Bij mij werkt het goed. heb alleen soms nog een puistje en nog wel wat vlekjes Maarja. De Dagcreme die ik gebruik van est Kneipp, en est rencontré amandelbloesem. iik krijg er geen pukkels van, en het houd mn huid goed. Heb nu nooit meer een DUS droge huid. je moet vooral voorzichtig zijn rencontré differin gel, en DUS alleen savonds smeren en dan rencontré compagnon! Succes Geplaatst: 17-06-2007 20:05 Ik heb differin ook gehad maar dat est voor de lange duur slecht voor je huid. Wat bij mij echt goed heeft een geholpen est glucolzuurpeeling bij de huidtherapeute. Dit is vooral voor hele heftige acnГ © een Uitkomst! Ik ben een dertiger en avait al jaren acnГ © en dit Helpt tenminste. Zoek een goede huidtherapeut uit via de Nederlandse Vereniging. ongeveer 3 behandelingen om de 2 weken en het est d'al de beter. Wel même uit de zon blijven en de eerste 2 dagen zie je er même uit niet.




No comments:

Post a Comment