Saturday, July 23, 2016

Erex 27






+

Tagged avec thomas Erex Det er son min første opskrift i lang tid. Jeg har haft travlt med så meget, så jeg har ikke Folt overskud til at lave opskrifter og blogge. Jeg er Blandt andet blevet færdig med min kandidatuddannelse i Film Medier og Engelsk, hvor jeg skrev speciale om Alternativer til madkultur mainstream i Etats-Unis. Det var et HARDT forløb, selv jeg jo brænder pour Emnet og også kom en del ind på vegansk madkultur og veganisme i det hele taget. Jeg er så heureux pour endelig à avoir modtaget papirerne og være officielt færdig med uni. Nu er jeg jobsøgende, så hvis nogen derude skulle kende nogen, der har brug pour mig, må I endelig gerne Sende dem min vej. I kan finde mig på Linkedin elle. Til 6-8 kabånajer: 65 g. lys sojagranulat (fx Soy4You) 3 dl Stærk bouillon (1 hel terning i 3 dl de vand kogende) 1 stort rondin (175 g.) 100 g. courges (cirka en tredjedel af en courge) 1 stængel bladselleri 4 SPSK havregryn 5 SPSK (hvede) mel 1 Drys Roget paprika ½ tsk muskat Masser af friskkværnet PEBER Rigeligt (urte) sel Râpe til panering Rapsolie og vegansk smør til stegning den først Forbered Staerke og udblød bouillon så sojagranulatet heri i 10 minutter. Hæld overskydende væske i en skål (du kan bruge det, når du skal forme kabånajerne). KOR journal, squash og bladselleri fint i en robot ménager eller riv det på et rivejern. Bland så det udblødte granulat i. Hvis du har FAET graisse i en granulat, der ikke er helt så fin som Soy4You, kan du Kore den udblødte granulat lidt i foodprocessoren, til det har en simples konsistens de farsagtig. Hvis den er alt pour grov, er det Svært à kabånajerne forme. Tilsæt Gryn, mel og krydderier, og rør godt rundt et lille minut. Smag til og Sorg endelig pour, au farsen sel er nok jusqu'à din smag. Lad farsen Hvile på Kol, til du Vil forme og stege kabånajerne. Lad farsen Hvile mindst et kvarter. Smag gerne igen til. Vegansk FARS er ikke farlig à på smage. Formulaire 6-8 kabånajer (jeg gerne porphyre 6 magasin, les hommes de er lettere à Styre på Panden, hvis de er mindre). Brug bouillonen af ​​resten (eller vand nu) til at holde dine hænder Vade, hommes Du ancien dem. Det gør det meget lettere à forme kabånajerne, uden à de klistrer til dine hænder, og så gør det det lettere pour Raspen à sidde rapide. Vend kabånajerne i râpe og steg dieu ved dem varme på en pande med rigeligt olie og vegansk smør. Sojagranulat indeholder så godt som intet fedt, så du bliver nødt til à donner gaz den fedtet med au få en lækker og autentisk smag af kabånajer. med Server Klassisk tilbehør eller, som jeg foretrækker, med en grøn salat og en frisk kartoffelsalat. Den skal DU selvfølgelig ikke snydes pour opskriften på, så den kommer herunder. Frisk kartoffelsalat med radiser og purløg 750 g. kogte, Kolde Kartofler i mundrette enchérisseur 2 dl sojayoghurt sukker uden (fx Sojade) eller iMat fraiche fra Oatly 1 lille bundt de radiser, fintskårne 1 bundt purløg, finthakket 1 tsk sennep 1 tsk løgpulver 2 SPSK citronsaft ½ tsk sel (eller efter smag) friskkværnet PEBER Vend alle ingredienser godt sammen i en skål, smag til, og lad kartoffelsalaten Hvile på Kol, til du serverer den. Vent lidt gerne med à smage til, så smagene får lov au trænge frem og Blande sig med sojayoghurten. Hvis du kun kan få graisse i en sojayoghurt med sukker, kan du kompensere pour den søde smag med ekstra sel.




No comments:

Post a Comment